خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

ماموریت مهم سپاه، صیانت از انقلاب و دستاوردهای انقلاب است  

حجت الاسلام معبودی گفت: سپاه مسوولیت بسیار عظیمی به عهده دارد که شامل حفظ و صیانت از انقلاب و دستاوردهای انقلاب است و طبیعتا این مقوله جز از طریق انسان های معتقد، مومن، متدین، مجاهد و مخلص انجام نمی شود. 
کد خبر: ۹۵۰۸۷۵۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در دیدار با آیت اله عابدینی امام جمعه قزوین که با حضور سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و معاونین و مسوولان سپاه استان برگزار شد بیان کرد: هفته عقیدتی طبیعتا فرصتی است برای اینکه ما به ان اصل خودمان برگردیم. اصل سپاه، اعتقاد و معنویت و مکتبی بودن است و این هفته فرصتی است تا از حیث اعتقادی و معنوی، این مجموعه را مورد ارزیابی قرار دهیم و در همین مسیر آن را تقویت نماییم.

وی در این دیدار که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران برگزار شد، گفت: طبیعتا اعتقاد صحیح و معنویت هم از کانون قران و عترت نشأت می گیرد. کسانی که مبلغان این دو مخلوق عظیم خداوند، یعنی ثقلین هستند، علمای ربانی و کسانی هستند که هم قران و هم عترت را بیان می کنند و معنویت را از این طریق به ما ارائه می کنند.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: سپاه مسوولیت بسیار عظیمی به عهده دارد که شامل حفظ و صیانت از انقلاب و دستاوردهای انقلاب است و طبیعتا این مقوله جز از طریق انسان های معتقد، مومن، متدین، مجاهد و مخلص انجام نمی شود. سال گذشته در کنار بحث اقدامات امنیتی، فتنه بزرگی هم رخ داد و خدا را شاکریم که پاسداران ما در این فتنه در کنار سایر نیروهای مسلح در انجام ماموریت های خود، بسیار موفق عمل کردند. 

وی گفت: اغتشاشات سال گذشته صحنه ای بود که درکنار جهاد اصغر، جهاد اکبر نیز مطرح بود. همچنان که جهاد اکبر سخت تر از جهاد اصغر است چرا که صحنه ای ایجاد شده بود و افرادی پای کار امده بودند که گویا به اخلاقیات اعتقاد نداشتند. اما پاسداران در کنار سایر نیروهای مسلح، در سایه ایمان و معنویت همچنان که در جنگ اصغر پیروز بودند در جهاد اکبر نیز موفق شدند. یعنی در مقابل وسوسه برخی ها مغلوب نشدند و ایستادگی کردند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه عنوان کرد: در اتفاقات سال اخیر به مقدسات توهین می شد اما مجموعه نیروهای محافظ امنیت در حالی که مراقب حفظ حرمت مردم بودند باید می ایستادند و مقاومت می کردند تا این غبار فتنه به نوعی کنار می رفت.

حجت الاسلام معبودی در پایان یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مانند همیشه در کنار بسیجیان و در کنار سایر نیروهای مسلح به خوبی توانسته ماموریت های محوله را با موفقیت و سربلندی اجرا نماید و رمز موفقیت این نهاد مقدس این بود که در کنار قران و عترت از سرچشمه جوشان عالمان عامل درس فراگرفته که یکی از آنها، استاد شهید مطهری است.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار